Zákaznická podpora: Po-Čt 7:30 - 16.00, Pá 7.30 - 14.00 +420 602 362 477

Reklamační řád

Společnost CSP PLUS s.r.o. jako provozovatel stánek Dárky s potiskem.cz klade velký důraz na kvalitu poskytovaných služeb a proto garantuje svým zákazníkům 100% spokojenost s kvalitou dodaného zboží.


Upozornění

U fotoprací nejsou předmětem zpracování profesní filmy umělecké, publicistické, archivní či významné dokumentární ceny.


Zákazník ručí za to, že při zadání fotografické zakázky nebudou při jejím zpracování porušena autorská práva.


Úprava právních vztahů

Právní vztah mezi zákazníkem a odběratelem se řídí ustanoveními o smlouvě o dílo dle § 631 a násl. O spotřebitelských smlouvách podle § 52 a násl. zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku.


Postup při reklamaci

Vlivem řady okolností na naší straně i na straně obchodních partnerů může dojít k určitým závadám. Pokud z jakéhokoliv důvodu nebudete s dodávkou spokojeni, prosím popište co nejpřesněji reklamované vady  a doručte nám je spolu s reklamovaným zbožím v originálním obalu nejpozději do 30 dnů od převzetí zásilky na naši adresu CSP PLUS s.r.o Rudoleckého 910/6 Znojmo. Vaší reklamaci vyřešíme nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení a to buď vrácením peněz nebo výměnnou (novým vytištěním) zboží.


Oprávněná reklamace

Zásilku můžete reklamovat v souladu s právními předpisy na ochranu spotřebitele v případě, že jste obdrželi:


• zboží poškozené (např. tisky jsou pomačkané, natržené, atd.)
• zboží nekvalitní (např. podání barev nebo tiskové rozlišení zjevně neodpovídá dodaným podkladům)
• jiné zboží (např. povrchová úprava nebo rozměr neodpovídá vaší objednávce, došlo k záměně zásilek atd.)
• nedodržení doby, sjednané pro zhotovení zakázky, bude zákazníkovi poskytnuta sleva ze stanovené ceny, a to při překročení sjednané doby o:


2 dny.....10%
3 dny.....20%
4 dny a více.....30%


Dobou dodání se bere dnem podání na přepravní službu a řídí se vždy termíny uvedenými u konkrétního zboží.


Neoprávněná reklamace

Zásilku není možné reklamovat pokud byly závady na zboží způsobeny:


• neodborným zacházením nebo uskladněním (např. při vystavení tisků vlhkosti nebo dlouhodobě přímému slunci)
• mechanickým poškozením nebo opotřebením.
• jelikož je zboží upravováno na přání zákazníka není ho možné vrátit pokud nevykazuje zjecné známky pro rekalmaci
• U digitálních fotografií není předmětem reklamace délka fotografie, neboť digitální fotoaparát ukládá snímky v poměru stran 3:4, na rozdíl od kinofilmu, na kterém jsou snímky uloženy v poměru stran 2:3. Délka fotografie je tomuto poměru stran přizpůsobena a nelze ji proto reklamovat.


Doprava reklamovaného zboží

Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo na své náklady zaslat na adresu:


CSP PLUS s.r.o.

Rudoleckého 6
669 02 Znojmo
 

Dopravu reklamovaného zboží hradí zákazník, v případě uznání oprávněnosti reklamace může požádat o úhradu nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží. Reklamované opravené nebo vyměněné zboží zašleme zpět na naše náklady.


Reklamace přepravních služeb
 

Postup reklamace přepravních služeb

Přestože zboží balíme do pevných tubusů z kartónové lepenky a dvou vrstev plastové folie, takže je chráněné proti nešetrnému zacházení i vlhkosti, může se i tak výmečně stát, že obdržíte zboží poškozené v poškozeném obalu.


V takovém případě postupujte prosím následovně:
1. Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem, již při jejím přebírání.
2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) trvejte na okamžitém sepsání protokolu o poškození zásilky a nechte si ho potvrdit dopravcem. Dopravce je povinen takový zápis sepsat.


V případě problému s Českou poštou, pište na adresu servis@cspznojmo.cz. Do předmětu uveďte "Reklamace přepravních služeb", do těla mailu pak popište stav, v jakém Vám byla zásilka doručena a uveďte následující informace:


• kontakty na sebe (Jméno adresa, telefon)
• číslo zásilky a číslo faktury


Reklamace musí vždy obsahovat: 

• co možná nejpřesnější popis reklamovaných vad výrobku
• reklamovanou zásilku v originálním obalu
• kopii dokladu o koupi výrobku
• protokol o poškození zásilky dopravcem (pokud došlo k poškození již při dopravě )